izi logo
Z uporabo spletnega mesta izimobila se strinjate z uporabo piškotkov. Več o uporabi piškotkov in možnostih odjave si lahko preberete tukaj.
V redu
polnitve računa

Veljavnost iziračuna

iziračun lahko polnite na različne načine. Po polnitvi se na iziračunu ustvari dobroimetje, s katerim plačujete uporabo storitev po ceni trenutno aktivnega paketa.

Aktiven iziračun

Vaš iziračun je aktiven, ko ga napolnite s kupljeno polnitvijo. Takrat lahko nemoteno uporabljate vse odhodne in dohodne storitve.

Obdobje veljavnosti aktivnega iziračuna je odvisno od vrednosti polnitve računa:

Vrednost polnitve Veljavnost aktivnega iziračuna
do 0,5 EUR 1 dan
od 0,51 do 4,99 EUR 30 dni
od 5 do 24,99 EUR 90 dni
25 EUR in več 365 dni


Podaljšanje veljavnosti iziračuna brez kupljene polnitve

Veljavnost iziračuna lahko za 30 dni podaljšate tudi z dobroimetjem na iziračunu.
Pokličite brezplačno številko 051 800 800 in zahtevajte podaljšanje veljavnosti. Storitev se zaračuna s trganjem 2 EUR z iziračuna.

  • Če je iziračun še vedno aktiven, se bo podaljšanje izvedlo za 30 dni od dneva, ko bi moral postati neaktiven. Podaljšanje veljavnosti lahko zahtevate do največ 5 dni pred potekom veljavnosti.
  • Če je iziračun že neaktiven, se bo podaljšanje izvedlo za 30 dni od dneva podane zahteve. Podaljšanje lahko zahtevate od 1. do vključno 180. dneva neaktivnosti.

Neaktiven iziračun

Če veljavnosti iziračuna ne podaljšate, postane ta neaktiven ne glede na stanje dobroimetja na iziračunu. V tem času ne morete opravljati ne odhodnih ne dohodnih storitev.
Kljub neaktivnemu iziračunu lahko opravljate klice na številki 112 in 113, v Center za pomoč uporabnikom na brezplačno številko 051 800 800 in polnite iziračun. S polnitvijo iziračun  ponovno aktivirate. Aktivira se tudi neporabljeno dobroimetje na računu.

Po 180 dneh neaktivnosti se iziračun trajno zaklene

Če vaš iziračun postane neaktiven (po 30, 90 ali 365 dneh – odvisno od višine polnitve), ga lahko s kupljeno polnitvijo ponovno aktivirate najkasneje v 180 dneh od dneva, ko je postal neaktiven.
Po 180 dneh od dneva, ko je račun postal neaktiven, ga ni več mogoče polniti. Morebitno neizkoriščeno dobroimetje na računu nepovratno zapade in ga ni mogoče prenesti na drug iziračun. iziračun se trajno zaklene, uporabnik pa izgubi pravico do uporabe te mobilne številke.

Preverjanje veljavnosti iziračuna

Veljavnost aktivnega iziračuna lahko preverite na spletni strani z vnosom telefonske številke in PUK številke ali z ukaznim nizom *181# in pritiskom tipke za klicanje. Na zaslonu se bo prikazalo stanje na iziračunu in datum veljavnosti.